projekt album


Witam

w zeszłym tygodniu na blogu Eko-Deco ruszył projekt 


wymyślony i koordynowany przez 
Anette z bloga Jamiołowo


Projekt  ma na celu zainspirowanie Was do stworzenia własnych wakacyjnych albumów, 
a podzielony jest tak, 
aby w każdą niedziele pokazać Wam kolejne strony

W zeszłą niedziele w pierwszym poście
 Anetta pokazała Wam jak stworzyć bazę

zachęcam Was do zapoznania się, bo zrobienie własnej bazy daje dużo radości.

Dziś bazę którą stworzyłyście oprawiamy,
na blogu Aneta pokazuje jak zrobić okładkę.
zobaczcie jakie to proste. 

Ja mój album tworzę na gotowej bazie bindowanej sprężyną,
wymiary to tradycyjny A5 w poziomie.

Tego typu bazę też można łatwo przygotować,
 w eko deco możecie kupić  gotowe bazy lub  same karty.


Mój album będzie z zeszłorocznych wakacji,
 bo jak do tej pory nie miałam czasu go przygotować,
 a w tym roku urlop dopiero przede mną :)


Moja okładka to 
dużo muszli zebranych podczas spacerów po plaży, 
kilka koralików, gaza, 
grafika z UHK 
no i obowiązkowo tekturki z Eko-Deco, 




wykorzystane tekturki 







Komentarze

  1. Właśnie zabieram się do przygotowania marynistycznego albumu, ale dopóki nie mam zdjęć, to i pomysłów brakuje :-). Okładka Twojego albumu jest idealna.
    Dziękuję za udział w zabawie na blogu DIY, DT Monika

    OdpowiedzUsuń
  2. Bogusiu świetna jest ta okładka. Super wkomponowane te muszelki.
    Dziękuję za udział w zabawie na blogu DIY i życzę powodzenia .
    Pozdrawiam DT DIY Anna

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde słowo pozostawione pod moimi wpisami :)

Popularne posty z tego bloga

Album na starej książce