Testy podkładek

Dziś na blogu 
Eko-Deco

testujemy podkładkę
ze sklejki brzozowej

moim zdaniem podkładka jest bardzo uniwersalna, 
nadaje się zarówno do decoupagu, malowania,
 jako ramka na zdjęcia, jako podkładka pod szklanki itd

Ja do testów poddałam dwie identyczne podkładki, bardzo surowym zabiegom,
 najpierw mój mąż wywiercił otwór, bo planowałam zdjęcie dać w środek. 
jednak w czasie pracy zmieniłam zdanie, tak małe zdjęcia ginęły mi w pracy
i ostatecznie stwierdzam, że niepotrzebnie się trudziliśmy z otwornicą 

A więc podkładki przykleiłam na gel medium do blejtramu,
pomalowałam białym gessem, potem 3 farbkami akrylowymi : brązem, vintage i perłową.
znowu delikatnie zagessowałam, na koniec położyłam dwa woski, jasno złoty i miedziany.
Przy mediowaniu blejtramu na podkładki dostały się też mgiełki oraz farbki w proszki

jak widać podkładkom nic nie zaszkodziło
a więc ocena jest bardzo pozytywna i w całym teście otrzymała same plusy

A teraz zdjęcia mojej pracy








Zapraszam na bloga gdzie swoje prace prezentują koleżanki z DT

prace zgłaszam na wyzwania:
https://www.craftart.com.pl/pl/blog/Kreatywne-pojedynki-Wyzwanie-8-Babie-Lato/234




oraz

/wyzwanie-powroty

bo dzięki takiemu obrazkowi często będzie się wracało do tych pięknych chwil




A teraz podsumowanie
Materiały 

blejtram
można zamówić w moim sklepie

ramki 


PO33.jpg

kwiaty
koraliki
listki
dodatki florystyczne
brokat



Media
Gel medium
mgiełki
farbki w proszku
gesso białe 

13arts






Komentarze

  1. Bardzo pomysłowa praca, ze wspaniałą jesienną kolorystyką. Dziękuję za udział w wyzwaniu craftART.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde słowo pozostawione pod moimi wpisami :)

Popularne posty z tego bloga

Album na starej książce