Paleta



dziś mój gościnny występ 
na blogu 


dostałam bardzo trudne zadanie
kolory które wprawiły mnie trochę w zakłopotanie
a mój syn skomentował, że bardzo trudne połączenie 


na warsztacie miałam paletę malarską oraz zaschnięty pędzel
które naklejone i pomalowane czarnym gessem chyba czekały na to zadanie






a to paleta barw do której tworzyłam



zgłaszam na wyzwanie 


Materiały

paleta malarska

gesso
latarnia morska

inka złota
inka mietowa
zostały zakupione w retro kraft

dlatego wysyłam 

kwiaty, kulki, koraliki




Komentarze

  1. Przepiękna praca. dziękuje za udział w wyzwaniu nie-kartkowym.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna praca, rewelacyjny pomysł ;)) dziękuję za udział w wyzwaniach nie-kartkowych ;)))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde słowo pozostawione pod moimi wpisami :)

Popularne posty z tego bloga

Album na starej książce