łapacz snów

Kilka dni temu wygrałam u Aidy dostęp do inspiracji
mix media i art jourtnal

od dłuższego czasu jestem zafascynowana tym stylem,
a prace Aidy i Olgi są takie niezwykłe, tak rewelacyjnie dopracowane, że zapierają dech.
Ta wygrana to było marzenie.


Oczywiście od razu weszłam na stronę


aby jak najszybciej zapoznać się z zamieszczonymi tam materiałami...

Pierwsza Olga i jej niezwykły łapacz snów.
Film jest nagrany w taki sposób, że choć nie padają żadne słowa to wszystko jest zrozumiałe
i bardzo przejrzyste.

zaraz po projekcji zabrałam się za mój łapacz snów .

jest w nieco innej gamie kolorystycznej, ale nie chodzi przecież o kopiowanie tylko o "warsztat",
który dzięki Oldze postaram się dopracować. Z filmu można naprawdę wiele się nauczyć...

a oto mój łapacz







Oryginał możecie zobaczyć


zachęcam Was do zakupienia  inspiracji, są fantastyczne...


Materiały jakich użyłam:

Kwiaty WOC

Listki, sznurek, metalowe dodatki,

Gesso, mgiełki, farbki













Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Album na starej książce