ja w Eko - Deco



Nadszedł czas na pochwalenie się obserwatorom mojego bloga,
przez najbliższe pół roku będę inspirować Was w  Eko - Deco
- bardzo dziękuję za wyróżnienie i wybranie mnie do zespołu.

 moja pierwsza samodzielna inspiracja

W  tym roku przed świętami wyciągnęłam pudło ze zdjęciami
i postanowiłam stworzyć pamiątkowe albumy moich bliskich.
Nie dlatego, że nie mam co robić, ale poczułam potrzebę uporządkowania archiwum rodzinnego.
Ostatnie tygodnie obudziły wspomnienia wspólnych świąt, tego czasu oczekiwania, strojenia choinki. I tego ciepła rodzinnego...

Wspomnienie Doroty.









Materiały:

baza Ekodeco
https://eko-deco.pl/pl/p/Baza-albumowa- … -BZ24/1868
w której wymieniłam sprężynę na kółka.




Listki, sznurek, bluszcz do nabycia w moim sklepie








Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Album na starej książce