mój pomysł na planer


to był impuls, dzięki któremu w końcu zrobiłam coś dla siebie

mój pomysł na planer

kalendarz się u mnie nie sprawdził, bo jest ciężki i często go zapominam
notes, fajny, ale po tygodniu mam już tyle zapisanych notatek,
szukanie tych istotnych jest dla mnie nieco uciążliwe...

tak naprawdę potrzebuje czegoś lekkiego,
 podręcznego, co nie będzie się niszczyć w torebce
i gdzie będę miała najistotniejsze sprawy do załatwienia w danym dniu


na tą chwile, na potrzeby zdjęć wpięłam dwie kartki z tygodnia
ale tam gdzie prezentuje wtorek tam będzie pusta kartka
na której będę zapisywać istotne sprawy na kolejny poniedziałek.

całość z papierów magicznej kartki, na podstawie z bardzo grubej czarnej kartki 
cienkie 
lekkie
bez zbędnych ozdobników
zapinany na magnes





zgłaszam na wyzwanie 





Materiały

kartka z bloku technicznego

papiery:

Magiczna kartka
użyłam papiery z bloku

alt

zegarek i motylki wyciełam


Nostalgia 14 arkusz dodatków






Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde słowo pozostawione pod moimi wpisami :)

Popularne posty z tego bloga

Album na starej książce