--- szary notatnik ---



Witajcie
Miło mi pochwalić się dziś, że zostałam przyjęta do zespołu 

na pierwszy ogień i pierwsze wyzwanie wzięłyśmy kolor 
szary 

Postanowiłam zrobić sobie notes - w październiku "wracam do szkoły"
więc przyda mi się typowy brudnopis do zapisywania ważnych zagadnień.
Miał być taki, żeby nic mu się nie stało w torebce,
 dlatego nie jest przeładowany ozdobami.






Przy pracy nad notesem korzystałam z mapki
 dlatego projekt zgłaszam na wyzwanie


na  


oraz 



Materialy
papiery
Galeria papieru

scrapki
www.fabryka-prezentow.eu

Komentarze

  1. Super praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu od A do Zet.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa interpretacja naszej mapki. Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy za udział w naszej zabawie.
    Piękna praca :) Widać, że w przygotowanie notesu włożyłaś sporo pracy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Od A do Zet

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa praca. Sama bym chciała mieć taki notes ;) Dziękuję za udział we wrześniowym wyzwaniu The Scrappy Sketches! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny notes i urocze mini kleksiki :D życzę aby dobrze się sprawował jako brudnopis :D
    Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Świat Pasji, pozdrawiam i życzę powodzenia - Kamila

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde słowo pozostawione pod moimi wpisami :)

Popularne posty z tego bloga

Album na starej książce