Kartka typu coś z niczego





Jakiś czas temu kupiłam płatki śniadaniowe 
w pudełku z paryskimi grafikami

Grafiki spodobały mi się na tyle, że odłożyłam do wykorzystania

Temat wyzwania w artpiaskownicy 
Zero waste

to czas by pokazać kartkę jaka powstała z tego pudełka



Kartka prawie w całości jest zrobiona z materiałów z recyklingu
stara książka, paski kartonu, 
w które Gosia Modzelik pakuje swoje piękne produkty, 
gaza, grafika z pudełka.
z typowo scrapowych materiałów 
użyłam tu listki z craft o cloka oraz napisy uhk gallery


zgłaszam na wyzwanie 


oraz




Udało mi się w sieci znaleźć zdjęcie płatków, niestety tylko przód,
a wykorzystana grafika była z tyłu opakowania.

Znalezione obrazy dla zapytania puffed heart płatki


Komentarze

  1. Świetna! Chętnie zobaczyłabym, jak wyglądało pudełko, chyba nie znam tych płatków ;)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) - to chyba była jakaś limitowana seria walentynkowa - nazywały się płatki w kształcie serc, niestety reszta pudełka poszła do śmieci :(

      Usuń
  2. Super pomysł:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Очень стильная открытка! Супер! Спасибо за участие в задании блога Art рiaskownicа! Удачи;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna praca i fajna koncepcja na wykorzystanie grafik z opakowania :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł, ja zostawiam sobie części kartonów po chusteczkach higienicznych, niektóre mają naprawdę cudowne grafiki.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde słowo pozostawione pod moimi wpisami :)

Popularne posty z tego bloga

Album na starej książce