Jesienne drzewko


Nastał jesienny czas.
i jesiennych prac - u mnie dziś drzewko w złoto brązowych barwach

Samo drzewko dostałam w prezencie urodzinowym od koleżanek i kolegów z pracy
- nie powiem - bardzo mnie zaskoczyli, bo w poprzedniej firmie nigdy nawet nie złożono mi życzeń, choć wymagano składek na innych pracowników (bezdyskusyjne  - nr konta - macie wpłacić na urodziny tego czy tamtego i żeby nie było wątpliwości - kierownictwo wybierało kogo lubi i kto zasługuje)

Ale nie o tym, choć przy okazji nasunęło mi się pytanie jak to jest w Waszych firmach?

Wracając do drzewka - było niezwykle słodkie, bo pełne cukierków, które oczywiście szybko znalazły amatorów ;) , a sam "korpus" stał i czekał, bo od razu wiedziałam, że coś z tego stworzę

No i dziś wzięłam je na warsztat - będzie jesienną ozdobą grobu rodziców








Drzewko zgłaszam na wyzwania 




Komentarze

  1. o widzisz, jak cudownie można przerobić takie otrzymane drzewko. Piękny, jesienny efekt końcowy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe, jesienne drzewko. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się takie jesienne drzewko. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ozdoba, bardzo dopracowana. Dziękuję za udział w wyzwaniu Jarzębina, Aga z DT DIY-zróbToSam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała, jesienna dekoracja! Dziękuję za udział w wyzwaniu JARZĘBINA. Pozdrawiam DT Kwiatkosia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bogusia podziwiam Twoje prace, a to drzewko szczególnie mi się spodobało :) Piękne! <3
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Świrów Rękodzieła i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny efekt końcowy. Dziękuję za udział w wyzwaniu Świrów Rękodzieła:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde słowo pozostawione pod moimi wpisami :)

Popularne posty z tego bloga

Album na starej książce