Kartka urodzinowa w pudełku

 Druga inspiracja w dniu dzisiejszym,raczej staram się nie publikować w jednym dniu kilku prac, ale mam poustawiane posty na kilka tygodni, a nowe wyzwanie w art piaskownicy kusi nagrodami...

No to zrobiłam kartkę urodzinową w pudełku. 

jakiś czas temu okleiłam pudełko papierami z kolekcji Mysterious Garden,  więc dziś zostało mi zrobić kartkę i spójnie ozdobić oba elementy kompletu.

Listki wzięłam z zupełnie innej kolekcji, bo jakoś lepiej mi pasowały do całości.

Zapraszam 




zgłaszam na wyzwanie 

 





Komentarze

  1. Piękny komplecik. Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny komplet :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca. Cudoena kompozycja i kolory. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde słowo pozostawione pod moimi wpisami :)

Popularne posty z tego bloga

Album na starej książce