kolejny łapacz, ale z muzycznym motywem


Sobotę planowałam na spotkaniu z koleżankami, ale pokonała mnie pogoda.
Arktyczny mróz spowodował kompletną niechęć na wychodzenie z domu :)
...
ale jest  przecież internet, skype daje super możliwości.
I tak spędziłyśmy popołudnie razem choć osobno :)

tworząc łapacze snów na

oczywiście chwilami było śmiesznie, bo przecież ona miała ładniejsze piórka które były mi koniecznie potrzebne, a ja miałam siateczkę której brakowało Kasi prowadzącej bloga http://zwyczajnie-realnie.blogspot.com/.

Ostatecznie jednak nasze łapacze nabrały kształtów i mam nadzieję, że jury oceni je pozytywnie

tak wygląda mój łapacz mający odpędzać złe sny od artysty muzyka









wysyłam na wyzwanie



Materiały:

Motyl - Prima

kwiaty, serwetka, piórka, ramka z masy

mgiełki, gesso, farby
13arts






Komentarze

  1. Piórka nadal mam te które są Tobie potrzebne! Hihi!
    Fajne popołudnie, to fakt!
    Mój łapacz za "chwile" na blogu
    Dziękuje Bogusiu!!!❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie witam w Wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nietypowy, ale świetny łapacz!
    Ponownie dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde słowo pozostawione pod moimi wpisami :)

Popularne posty z tego bloga

Album na starej książce