eko maski

jakiś czas temu na art piaskownicy ruszyło wyzwanie eko maski. 
dziś w końcu znalazłam chwile by rozejrzeć się po domu, mam oczywiście siatkę z pudła po mandarynkach, mam też ażurową podkładkę kuchenną pod talerze, ale nie to jest dziś moją maską...

znalazłam w kącie packę na muchy - żeby nie było, całkiem nową :)




a że akurat robiłam ramkę w stylu męskim to wykorzystałam na bokach.
mało widoczne, ale jest.
jak zdążę przed zakończeniem wyzwania to zrobię jeszcze LO


a tak prezentuje się ramka

miejsce na zdjęcie przysłonięte białą kartka, bo szklana szybka odbijała światło


zgłaszam na wyzwania:




oraz




Materiały:

ramka

trybiki i narzędzia
manuna

media

13arts
pentart








Komentarze

  1. No i genialnie:) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  2. łaaaaaaaaaaa czadowy pomysł - cieszy mnie twoje kreatywność - praca super - - dziękuję za udział w wyzwaniu Art piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowa. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde słowo pozostawione pod moimi wpisami :)

Popularne posty z tego bloga

Album na starej książce