ATC w temacie "pod wodą"




Temat faktycznie na luzie,
ale szczerze powiedziawszy nigdy nie nurkowałam i moja wiedza oparta jest na bajce :)
i kilku filmach...
mogłabym co prawda zrobić wykafelkowane ścianki basenu, ale przecież nie o to chodzi.
Nie jest to moje pierwsze ATC, wiem że powinno być bardziej płaskie, ale nie mogłam się powstrzymać przez 3D.
Do segregatora wejdzie :)

zrobiłam dwa projekty, w sumie w jednym stylu, różnią się dodatkami

pierwszy - rybki, kotwica, rozgwiazda są z masy plastycznej

w drugim - rybki i konik morski to naklejki


zgłaszam do



Materiały:
brystol
scrapki, listki, figurki z masy

gesso, farby, mgiełki, splash
13 arts




Komentarze

  1. świetne ATC!
    jeśli jesteś nadal zainteresowana dołączeniem do DT ArtJournaLove, odezwij się do mnie na artjournalove@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe ATC - zachwyca mnie kompozycja detali, świetnie nałożyłaś warstwy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne! Z ogromną przyjemnością bym takie cacuszko przygarnęła ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne prace:) Bardzo podoba mi się interpretacja tematu i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przypływ chwili jest super :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde słowo pozostawione pod moimi wpisami :)

Popularne posty z tego bloga

Album na starej książce