nowy projekt nowe zadania

Jestem niezwykle podekscytowana projektem w którym mam zaszczyt uczestniczyć.

Strona nie jest nowa, założycielką jest Ania i to jej pomysł,
który od początku bardzo mi się podobał.
Założenie jest takie, że opieramy nasze prace na wycinkach z gazet... choć nie wszystkie :)

zawsze zwracałam uwagę na ilustracje i porywające tytuły w prasie, zebrałam nawet dwa segregatory takich perełek...

dziś startujemy ...


Prezentujemy okładki naszych ArtJournali

kolejne posty będą tematyczne, każda z nas będzie prowadziła cykliczne swoją zabawę,
moje posty będą pojawiać się 15 tego ...


Ale zapraszam na wszystkie, planujemy wiele atrakcji

A teraz moja okładka :)




okładka jest w moich ulubionych kolorach...
Literki kupiłam

są piękne, niedrogie i można ułożyć własne napisy, cytaty itp...


a teraz koniecznie zajrzyjcie na strone


aktualnie są dwie zabawy do których serdecznie zapraszam





Materiały

tekturki, literki

mgiełki, pasty, gel medium, gesso white
13arts

scrapki, piórka










Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Album na starej książce